1. Mag ik een artikel retour sturen?
Alleen kant-en-klare artikelen mogen geretourneerd of geruild worden. Stickers die op maat gemaakt zijn mogen niet geretourneerd of geruild worden. Het artikel is op maat gemaakt wanneer je in het keuzemenu de afmetingen hebt gekozen.
2. Ik wil een artikel retourneren, hoe werkt dat?
Als je een artikel binnen de 14 dagen wettelijk zichttermijn wilt retourneren, dien je dit vooraf kenbaar te maken door een mail te sturen naar info@muurstickers-webshop.nl. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat, je
ordernummer en je bankgegevens.
Nadat je de retourzending hebt aangemeld kun je de zending in de originele verpakking samen met de originele pakbon naar onderstaand adres retourneren. Vermeld dan op de pakbon "retour".
Voor elke retourzending geldt: je kunt alleen artikelen retourneren welke in een staat verkeren waarin je ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
- het product dient onbeschadigd en compleet te zijn.
- indien mogelijk, vragen we je om het artikel in de originele verpakking terug te sturen.
- zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen.
- zend de originele pakbon of factuur mee in het retourpakket met daarop vermeld "retour".
Muurstickers-webshop.nl is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.
Het retouradres is:
Muurstickers-webshop
Hunnenpad 4
5349 BG Oss
3. Mag ik het artikel ook retour brengen naar de afhaalbalie?
Ja, zeker! Het voordeel hiervan is dat het je retourkosten scheelt! Het artikel mag binnen het zichttermijn van 14 dagen worden teruggebracht. Meld wel van te voren dat je een artikel wilt retourneren of ruilen. (Let op! Alleen kant-en-klare artikelen mogen geretourneerd of geruild worden.)
Het adres is:
VANISSELT Reclame
Hunnenpad 4
5349 BG Oss​​​​​​​
4. Wanneer krijg ik mijn geld terug gestort?
Zodra jouw pakket bij ons retour komt wordt deze direct gecontroleerd op compleetheid en eventuele beschadigingen. Als het pakket compleet en onbeschadigd is wordt het aankoopbedrag minus de verzendkosten per bankoverschrijving aan je overgemaakt. Wij streven ernaar om het bedrag binnen 7 dagen op het opgegeven bankrekeningnummer te storten. De in rekening gebrachte verzendkosten worden niet gecrediteerd.
5. Ik wil een artikel ruilen, hoe werkt dat?
Een artikel mag binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden, mits deze in goede en ongebruikte staat verkeert. Ook de verpakking van het artikel dient ongeschonden te zijn. Wil je een artikel ruilen? Dan dien je dit vooraf kenbaar te maken door een mail te sturen naar info@muurstickers-webshop.nl. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat, je
ordernummer en voor welk artikel je dit wilt ruilen. (Let op: alleen kant-en-klare artikelen mogen geruild worden dus geen artikelen die speciaal voor je gemaakt zijn.)
Voor elke ruiling geldt: Je kunt alleen producten retourneren welke in een staat verkeren waarin je ze zelf ook zou willen ontvangen. Dit houdt in:
- Het product moet compleet en onbeschadigd zijn
- Indien mogelijk, vragen wij jou het product in originele verpakking terug te zenden
- Zorg ervoor dat het geheel tijdens transport niet kan beschadigen
- Zend de originele pakbon of factuur mee met het retourpakket
Muurstickers-webshop is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte retourzendingen.
Het retouradres is:
Muurstickers-webshop
Hunnenpad 4
5349 BG Oss
Na ontvangst van het geretourneerde product boeken wij een nieuwe order voor je in waarvan je een orderbevestiging per e-mail ontvangt. Het bedrag van de geretourneerde bestelling wordt dan in mindering gebracht op de nieuwe order. Je kunt het eventueel bij te betalen bedrag vooraf per bank aan ons overmaken o.v.v. het nieuwe ordernummer. (wacht altijd eerst de orderbevestiging af voordat je een bedrag gaat overmaken)